dinsdag 11 december 2012

Geen kerstboom, wel een kameel!

Door mij kunnen mijn baasjes geen kerstboom zetten.
I'm the reason my familie can't have a Christmas tree.

Ik ben een jonge kat en ik schaam me niet!
No cat-shaming here.

 Dus een alternatieve kerstboom dit jaar.
So we have another kind of tree this year.

Ondertussen ben ik begonnen aan het haken van de drie wijzen (en hun kameel). Twee wijzen zijn al klaar, de derde is in de maak. Het patroontje van de kameel is van Christel Krukkert, voor de wijzen heb ik haar patroon van Josef gebruikt en aangepast. Kroon, cape, kussens en cadeautjes zijn naar eigen idee. 
I' ve started crocheting the three wise men (and their camel). Two wise men are ready now. For the camel I used a pattern by Christel Krukkert, for the wise men I altered her Joseph pattern. I figured out the crown, cape, cushions and gifts myself.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten